Κυριακή 19 Νοεμβρίου 2017
Βήχας μεταλοιμώδους αιτιολογίας - Ελληνικά

Ο κ. Παπαδόπουλος Δημήτριος ρωτά :

Πριν ένα μήνα είχα κρυολογήσει και από τότε έχει παραμείνει ένας βήχας , ξηρός , ο οποίος με ταλαιπωρεί , που μπορεί να οφείλεται και τι μπορώ να κάνω ;

Aπάντηση από τον Πνευμονολόγο κ.Νίκο Χαϊνη :

Πιθανότατα πρόκειται για τον λεγόμενο "βήχα μεταλοιμώδους αιτιολογίας" , ο οποίος παρουσιάζεται μετά από κοινά κρυολογήματα και μπορεί να μας ταλαιπωρήσει για αρκετό χρονικό διάστημα.Η αντιμέτώπισή του γίνεται κυρίως με χορήγηση κορτιζόνης για λίγες ημέρες

Αιμόπτυση - Ελληνικά

Επισκέπτης του site ρωτά :

Για 2 συνεχόμενα πρωϊνά με τον βήχα έβγαλα λίγο αίμα , ποια είναι η πρώτη εξέταση που πρέπει να κάνω και σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ ;

Στην ερώτηση αυτή απαντά ο Πνευμονολόγος κ. Τάκης Μπιτούνης

Η εξέταση που πρέπει να κάνετε είναι ακτινογραφία θώρακος ή και αξονική τομογραφία .Θα πρέπει να συμβουλευθείτε τον πνευμονολόγο σας. Θα ήταν χρήσιμο αν γνωρίζαμε λίγα πράγματα περισσότερα για εσας,όπως πχ. πόσο ετών είστε , αν καπνίζετε ή αν έχετε και άλλα προβλήματα υγείας.Θα πρέπει πάντως να μην το αμελήσετε και να΄επισκεφτείτε σύντομα τον γιατρό σας.

Αναλυτικότερα για την αιμόπτυση μπορείτε να διαβάσετε στην ενότητα ¨κύρια συμπτώματα"

Ασθμα παιδικής ηλικίας - Ελληνικά

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΑΣΘΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 12 ΕΤΩΝ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΚΡΙΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΞΑΝΑΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΡΙΣΗ?

Aπάντηση από τον Πνευμονολόγο κ.Νίκο Χαϊνμη :

Όταν το άσθμα εμφανισθεί σε παιδική ηλικία , τις περισσότερες φορές, κατά την εφηβεία παρουσιάζει αυτόματη ίαση. Όμως υπάρχει η περίπτωση να εμφανισθεί πάλι και μάλιστα μετά πάροδο πολλών ετών.

Εισπνεόμενα Βρογχοδιασταλτικά & αρρυθμίες - Ελληνικά

εχω βρογχικο ασθμα κ ο γιατρος μου εδωσε seretide.ο καρδιολογος μου συμφωνησε να το παρω.εχω κανει by-pass κ εχω υπερτροφικη μυοκαρδιοπαθεια.παιρνω angoron k ythmonorm.στις αντενδειξεις ομως του seretide αναφερεται να μην το παιρνουν οσοι εχουν καρδ/κα προβληματα.υπαρχει περιπτωση να μου επιδεινωσει τις αρρυθμιες η να φερει καποια αλλη επιδεινωση στην καρδια?ευχαριστω εκ των προτερων.

Aπάντηση από τον Πνευμονολόγο κ.Νίκο Χαϊνη :

Πράγματι, σε ασθενείς με αρρυθμίες δεν συνιστώνται εισπνεόμενα φάρμακα τα οποία περιέχουν βρογχοδιασταλτικές ουσίες της κατηγορίας των β2-διεγερτών. Το Seretide περιέχει 2 ειδών ουσίες, η μία εκ των οποίων ανήκει σε αυτή την κατηγορία. Καλό θα ήταν η βρογχοδιαστολή που σας χορηγεί ο γιατρός σας να αντικατασταθεί από άλλο βρογχοδιασταλτικό φάρμακο, πχ το Atrovent (Ιπρατρόπιο) ή Spiriva (Τιοτρόπιο)

Αναζήτηση
Αρθρα
Αρθρογράφοι
Ερωτήσεις - Απαντήσεις